Shipping information

Når din betaling er godkendt og verificeret, så bruger vi den næstkommende hverdag på at pakke og sende din ordre med GLS. Med standardlevering kan du forvente en leveringstid på 2-4 hverdage, og med express hjemmelevering 1-2 hverdage. Alle ordre sendes med track and trace, og der kan gå op til 24 timer førend du modtager tracking informationer.

Gratis retur på alle ordrer over 350 DKK.

Et nyt og ubrugt produkt kan returneres i original og intakt indpakning (kasse/box) til fuld refundering eller butikskredit inden for 30 dage efter levering. Klik på dette link Return Portal for at igangsætte returneringen og for at modtage en forudbetalt returlabel. Bemærk at eventuelle express shippingomkostninger ikke refunderes.

Hvis du returnerer en vare fra en ordre hvor en rabatkode med min. beløbsgrænse er anvendt, og det samlede ordrebeløb derefter falder under min. grænsen efter returen, vil rabatten fra koden blive fratrukket det refunderede beløb.
Vær opmærksom på, at vores receptpligtige solbriller ikke kan returneres.
  

Hvor lang tid tager det at behandle min returordre?

Når du har meddelt os, at du ønsker at returnere dit køb sender vi dig en forudbetalt returlabel indenfor 1-2 hverdage.

Når den returnerede vare er modtaget af lageret, og forudsat at den overholder vores returpolitik (ny og ubrugt vare), refunderer vi dig til din oprindelige betalingsmetode. Vær opmærksom på, at betalinger kan tage op til 7 arbejdsdage at behandle afhængigt af din bank eller betalingsudbyder. Returnerede varer vil blive refunderet eksklusive eventuelle express forsendelsesomkostninger.

Har du modtaget en beskadiget eller forkert vare? 

Først og fremmest – det beklager vi dybt! Kontakt venligst vores kundesupport på hello@messyweekend.com, og de vil hjælpe med at løse problemet så hurtigt som muligt.

Garanti

Vi garanterer, at vores alle vores produkter er fri for produktionsfejl (materiale og håndværk) i en periode på 24 måneder fra købsdatoen. Dette dækker ikke ridser på linser, skader forårsaget af uheld, misbrug, forsømmelse, ukorrekt brug eller opbevaring af produktet, uautoriserede ændringer eller normalt slitage.