Åbne stillinger

Er du passioneret omkring videoproduktion og har lyst til at arbejde med kreativt indhold i en spændende og dynamisk virksomhed? MessyWeekend søger en Video Content Praktikant, der primært skal producere og redigere videoer til vores sociale medier og annoncering. Du vil få hands-on erfaring med hele processen fra konceptudvikling til det færdige produkt.

Dine primære opgaver:

·  Planlægning og produktion af videoindhold til sociale medier og digitale kampagner

·  Klipning og redigering af video, inkl. farvejustering, lydjustering og tilføjelse af grafik eller tekst

·  Bidrage med kreative idéer og input til vores visuelle udtryk og fortællinger

·  Arbejde tæt sammen med E-com og designteamet for at sikre, at vores videoer er i tråd med brand og visuelle identitet

Vi forestiller os, at du:

·  Har erfaring med videoredigeringsprogrammer som Adobe Premiere Pro

·  Er kreativ, selvstændig og har en skarp sans for visuel storytelling

·  Har interesse for sociale medier og ved, hvad der fungerer på forskellige platforme

·  Har øje for detaljer og kvalitet i dit arbejde

Hvad vi tilbyder:

·  En spændende praktikplads i en dynamisk og kreativ virksomhed

·  Muligheden for at udvikle færdigheder inden for videoproduktion og redigering

·  Indsigt i arbejdet med digital annoncering og brandopbygning

Hvis du er klar til at tage dine video skills til næste niveau og være en del af et ungt og passioneret team, så send os dit CV + portfolio på career@messyweekend.com

Interesseret i at arbejde hos os, men kan du ikke finde en stilling, der passer til din profil?

Ansøg alligevel! Vi er altid på udkig efter nysgerrige og talentfulde personer.

Send din uopfordrede ansøgning og CV til hello@messyweekend.com, og vi kontakter dig, hvis vi på et tidspunkt søger nogen med dine kompetencer.

Om stillingen: Som praktikant hos MESSYWEEKEND vil du få en unik mulighed for at arbejde tæt sammen med vores Head of Operations and Finance og få indblik i, hvordan vi styrer vores finansielle processer og operationelle setup. Du vil assistere med budgettering, omkostningsanalyse og rapportering, samt hjælpe med optimering af operationelle processer som lagerstyring. Du får også erfaring med at forberede materiale til interne analyser. Fuldtidsstillingen giver dig indblik i både økonomi og operationelle processer i en hurtigt voksende virksomhed.

Arbejdsopgaver:

  • Assistere med budgettering, omkostningsanalyse og rapportering.
  • Hjælpe med forberedelse af interne analyser.
  • Understøtte optimering af operationelle processer, herunder lagerstyring.
  • Arbejde med finansielle data i vores systemer.
  • Hjælpe med at forberede materiale til revision og rapportering.
  • Løbende ad hoc-opgaver.

Hvem er du?

  • Du er måske i gang med en videregående uddannelse inden for et relevant område som økonomi eller finansiering og ønsker at opnå praktisk erfaring og kendskab til finansielle og operationelle processer.
  • Du har stærke analytiske evner og flair for tal.
  • Du arbejder struktureret og kan håndtere flere opgaver på én gang.
  • Du er proaktiv, detaljeorienteret og tager ejerskab over dine opgaver.
  • Du er initiativrig og klar til at tage ansvar.
  • Du trives i et dynamisk miljø og er ikke bange for at tage initiativ.
  • Erfaring med Excel/Google Sheets.
  • Gode kommunikationsevner både på dansk og engelsk.

Vi tilbyder:

  • Mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for økonomi og operations i en hurtigt voksende virksomhed.
  • Et ungt og energisk arbejdsmiljø med rig mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • En fuldtidsstilling, som er tidsbegrænset til 6 måneder med opstart i juni 2025. Stillingen er ulønnet. Der tages forbehold for studie – deltid kan også aftales.

Ansøgning: Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV til melinda@messyweekend.com. Ansøgninger behandles løbende.